Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу

/Files/images/2.pngКожен учень це душа, народжена із серця любові.
Душа –
це квітка з пелюстками-якостями і талантами, які в ній закладені.

У системі організації навчально-виховного процесу психодіагностиці належить провідне місце, тому що без діагностичних методів учителю в сучасних умовах працювати важко Учитель повинен не тільки досконало знати свій предмет, бути витонченим фахівцем, а й вивчити внутрішній світ дитини, її родину, корегувати міжособистісні взаємини в колективі, які позитивно чи негативно впливають на емоційний, інтелектуальний, соціальний розвиток дитини. Психодіагностика - це сукупність способів і засобів виявлення індивідуально-психологічних характеристик особистості для подальшого корекційного впливу на її розвиток. Виходячи з цього, психолого-педагогічні дослідження повинні бути комплексними, систематичними, прогностичними з урахуванням двох складових елементів: 1) збір фактів та їх аналіз; 2) підбір адекватних прийомів психолого-педагогічного впливу. Ця робота має проводитися з трьома категоріями суб'єктів педагогічного процесу: з учнями - спостереження, групове й індивідуальне тестування; корекційно-профілактична робота; з батьками - консультації для батьків із питань психолого-фізіологічних особливостей розвитку дитини; тестування з метою виявлення ставлення до навчально-виховного процесу; з учителями - систематичне поглиблення компетентностей із психологічно-індивідуального розвитку особистості на семінарах, консультаціях, тестування. Підсумки проведеної роботи підбиваються на засіданнях психолого-педагогічних консиліумів. Мета психолого-діагностичного дослідження: одержання об'єктивної інформації про особистість, зменшення суб'єктивності сприймання вчителем учня; створення оптимальних умов для впровадження диференційованого навчання, що допомагає реалізувати особистісно зорієнтований підхід до навчання, розвитку та виховання; створення науково обґрунтованих умов для безперервного розвитку особистості як учня, так і вчителя. Запроваджений у нашому навчальному закладі «Методичний комплекс психолого-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу у школі» використовується на початкових етапах цієї діяльності та складається з двох блоків: психодіагностика молодшого та середнього шкільного віку та корекційно-розвивальна робота.

Режим роботи соціально-психологічної служби

Дні роботиПсихологСоцільний педагог
Понеділок8.30 - 10.20
15.00 - 17.00
9.00 - 13.00
Вівторок10.00 - 10.55
15.00 - 17.00
14.00 - 18.00
Середа9.00 - 13.00
15.00 - 17.00
9.00 - 13.00
15.00 - 17.00
Четвер11.15 - 13.00
15.00 - 17.00
9.00 - 11.50
14.00 - 16.00
П`ятниця10.00 - 10.55
15.00 - 17.00
12.00 - 16.00
Кiлькiсть переглядiв: 1237

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.