Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу
Кожен учень – це душа, народжена із серця любові.
Душа – це квітка з пелюстками-якостями і талантами, які в ній закладені.
У системі організації навчально-виховного процесу психодіагностиці належить провідне місце, тому що без діагностичних методів учителю в сучасних умовах працювати важко Учитель повинен не тільки досконало знати свій предмет, бути витонченим фахівцем, а й вивчити внутрішній світ дитини, її родину, корегувати міжособистісні взаємини в колективі, які позитивно чи негативно впливають на емоційний, інтелектуальний, соціальний розвиток дитини. Психодіагностика - це сукупність способів і засобів виявлення індивідуально-психологічних характеристик особистості для подальшого корекційного впливу на її розвиток. Виходячи з цього, психолого-педагогічні дослідження повинні бути комплексними, систематичними, прогностичними з урахуванням двох складових елементів: 1) збір фактів та їх аналіз; 2) підбір адекватних прийомів психолого-педагогічного впливу. Ця робота має проводитися з трьома категоріями суб'єктів педагогічного процесу: з учнями - спостереження, групове й індивідуальне тестування; корекційно-профілактична робота; з батьками - консультації для батьків із питань психолого-фізіологічних особливостей розвитку дитини; тестування з метою виявлення ставлення до навчально-виховного процесу; з учителями - систематичне поглиблення компетентностей із психологічно-індивідуального розвитку особистості на семінарах, консультаціях, тестування. Підсумки проведеної роботи підбиваються на засіданнях психолого-педагогічних консиліумів. Мета психолого-діагностичного дослідження: одержання об'єктивної інформації про особистість, зменшення суб'єктивності сприймання вчителем учня; створення оптимальних умов для впровадження диференційованого навчання, що допомагає реалізувати особистісно зорієнтований підхід до навчання, розвитку та виховання; створення науково обґрунтованих умов для безперервного розвитку особистості як учня, так і вчителя. Запроваджений у нашому навчальному закладі «Методичний комплекс психолого-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу у школі» використовується на початкових етапах цієї діяльності та складається з двох блоків: психодіагностика молодшого та середнього шкільного віку та корекційно-розвивальна робота.
Режим роботи соціально-психологічної служби
Дні роботи | Психолог | Соцільний педагог |
Понеділок | 8.30 - 10.20 15.00 - 17.00 | 9.00 - 13.00 |
Вівторок | 10.00 - 10.55 15.00 - 17.00 | 14.00 - 18.00 |
Середа | 9.00 - 13.00 15.00 - 17.00 | 9.00 - 13.00 15.00 - 17.00 |
Четвер | 11.15 - 13.00 15.00 - 17.00 | 9.00 - 11.50 14.00 - 16.00 |
П`ятниця | 10.00 - 10.55 15.00 - 17.00 | 12.00 - 16.00 |
Коментарi