ПОВІДОМЛЕННЯ
про внесення змін до договору

1. Найменування замовника: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 22208600
3. Місцезнаходження замовника: 12265, Україна, Житомирська область обл., смт. Городок, вул. Шкільна, буд. 9
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2017-01-27-002972-b
5. Номер договору про закупівлю: додаткова угода №1 до договору №132
6. Дата укладення договору: 13.02.2017 09:00
7. Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Макарівська КЕЧ району
8. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 24964524
9. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 12265, Україна, Житомирська область обл., смт. Городок Радомишльського району Житомирської області, вул. Поштова, буд. 23, тел.: 380413242347, факс: 0413242347
10. Дата внесення змін до договору: 13.02.2017 12:00
11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: Зменшення обсягів закупівлі
12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника

ЗВІТ №1
про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-27-002972-b

Дата формування звіту: 13.02.2017

1. Найменування замовника: Городоцька загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 22208600

3. Конкретна назва предмета закупівлі 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) 5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 7. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (централізоване опалення) ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води 445 Гкал 12265, Житомирська область, смт. Городок, Радомишльського району, вул. Шкільна, буд.9 від 28.01.2017 до 31.12.2017

8. Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 27.01.2017 16:58

9. Кількість учасників процедури закупівлі: 1

10. Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) 11. Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) 12. Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону 13. Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону
Макарівська КЕЧ району 436 820 UAH з ПДВ 436 820 UAH з ПДВ Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації.
14. Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: 31.01.2017 10:05
15. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю): Відсутні
16. Дата укладення договору про закупівлю: 13.02.2017
17. Найменування учасника (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), з яким укладено договір про закупівлю: Макарівська КЕЧ району
18. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 12265, Україна, Житомирська область обл., смт. Городок Радомишльського району Житомирської області, вул. Поштова, буд. 23
19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): -
20. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 436 820 UAH з ПДВ
21. Дата оприлюднення оголошення з відомостями Відсутня

про укладену рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами):

Голова тендерного комітету

Городоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Г.В.Білім

Додаток до річного плану закупівель на 2017 рік

затверджений рішенням тендерного комітету протокол №12 від 25.01.2017 року
Конкретна Назва предмета закупівлі, обов'язковеВалюта: грн, євро, американьский долар, англ. фунт стерлінгів, російський рубльОчікувана вартість предмета закупівліПриміткиРікТип процедур: допорогова закупівля, відкриті торги, відкриті торги з публікацією англ.мовою, переговорна процедура, переговорна процедура для потреб оборониОрієнтовний початок проведення процедури закупівлі, обов'язковеКласифікатор ДК 021:2015, обов'язковеУ разі використання ДК 021:2015 99999999-9
оберіть один з класифікаторів ДК003, ДК015, ДК018
Необов'язкове поле
Код КЕКВ (в разі використання бюджетних коштів)
Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукціягрн1 197,002017звіт про укладений договір01.201715612000-12230
Рис обробленийгрн680,052017звіт про укладений договір01.201715614000-52230
Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культургрн3 115,502017звіт про укладений договір01.201715613000-82230
Горох сушенийгрн29,482017звіт про укладений договір01.201703212213-62230
Макаронны виробигрн1 643,002017звіт про укладений договір01.201715850000-12230
Цукоргрн2 170,002017звіт про укладений договір01.201715831000-22230
Яйцягрн356,202017звіт про укладений договір01.201703142500-32230
Какао-порошок непідсолодженийгрн627,762017звіт про укладений договір01.201715841300-82230
Лавровий листгрн72,502017звіт про укладений договір01.201715872200-32230
Оліягрн1 614,902017звіт про укладений договір01.201715400000-22230
Сільгрн42,902017звіт про укладений договір01.201715872400-52230
Чайгрн1 131,132017звіт про укладений договір01.201715863000-52230
Фруктові та овочеві сокигрн1 360,002017звіт про укладений договір01.201715320000-72230
Хліб, батон, булочкигрн3 168,202017звіт про укладений договір01.201715812100-42230
Молокогрн882,002017звіт про укладений договір01.201715511000-32230
Вершкове маслогрн8 970,002017звіт про укладений договір01.201715530000-22230
Сир кисломолочнийгрн400,002017звіт про укладений договір01.201715542000-92230
М'ясо свійської птицігрн17 805,002017звіт про укладений договір01.201715112000-62230
Ковбасні виробигрн3 430,002017звіт про укладений договір01.201715131120-22230
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби мороженігрн2 590,002017звіт про укладений договір01.201715220000-62230
Картоплягрн3 312,002017звіт про укладений договір01.201703212100-12230
Морквагрн728,002017звіт про укладений договір01.201703221112-42230
Капустагрн756,002017звіт про укладений договір01.201703221410-32230
Бурякгрн504,002017звіт про укладений договір01.201703221111-72230
Цибулягрн217,002017звіт про укладений договір01.201703221113-12230
Часникгрн224,242017звіт про укладений договір01.20172230
Яблукагрн960,002017звіт про укладений договір01.201703222321-92230
Томатна пастагрн949,242017звіт про укладений договір01.201715331428-32230
Печиво, вафлі, сухарі паніровачнігрн2 603,052017звіт про укладений договір01.201715810000-92230
Твердий сиргрн1 875,002017звіт про укладений договір01.201715544000-32230
Дріжджігрн239,172017звіт про укладений договір01.201715898000-92230
Сухоруктигрн384,002017звіт про укладений договір01.201715332410-12230
Цукор ванільнийгрн149,002017звіт про укладений договір01.201715830000-52230
Централізоване водопостачання і водовідведеннягрн4 985,762017без застосування електронної системи01.201765100000-42272
Електрична енергіягрн67 000,002017звіт про укладений договір01.201709310000-52273
Передплата періодичних видань -газети, журналигрн1 400,002017без застосування електронної системи02.201722200000-22210
Папір для писання, папір для друкугрн3 500,002017без застосування електронної системи02.201730197600-22210
Реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, блокноти, бланки, зошити, швидкозшивачі,теки з файлами, лотки для паперівгрн100,002017без застосування електронної системи03.201722800000-82210
Послуги з перевезення сміття знешкодження твердих побутових відходівгрн943,092017без застосування електронної системи01.201790512000-92240
Послуги зі страхування транспортних засобівгрн1 400,002017без застосування електронної системи05.201766514110-02240
Послуги зі зі страхування від нещасних випадків і страхування життягрн102,002017без застосування електронної системи11.201766512000-22240
Телекомунікаційні послугигрн1 172,762017без застосування електронної системи01.201764200000-82240
Інтернет послугигрн2 300,002017без застосування електронної системи01.201772400000-42240
Ремонт офісної техніки та картріджівгрн2 600,002017без застосування електронної системи06.201750310000-12240
Послуги з обслуговування електричних мережгрн1 800,002017без застосування електронної системи01.201765300000-62240
Поточний ремонт та технічний огляд автобусівгрн4 682,152017без застосування електронної системи08.201750113000-02240
Дизельне паливогрн66 000,002017допорогова02.201709134200-92210
Голова тендерного комітету ____________ Г.В. Білім
Секретар тендерного комітету ____________ Н.В. Тарасенко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівліУкраїни
22.03.2016№ 490

РІЧНИЙ ПЛАН
закупівель на 2017 рік

1. Найменування замовника: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника:22208600

3. Конкретна назва предмета закупівлі. ДК016:2010— 35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води ДК021:2015— 09323000-9(Централізоване опалення )

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за нявності) : ДК016:2010— 35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води ДК021:2015— 09323000-9(Централізоване опалення )

5. Код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів): КЕКВ:2271 -Оплата теплопостачання

6.Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:436820,00 грн. (Чотириста тридцять шість тисяч вісімсот двадцять грн. 00 коп). з ПДВ

7. Процедура закупівлі. Переговорна процедура закупівлі

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:Січень 2017року

9. Примітки.


Затверджений рішенням тендерного комітету №12 від 25.01.2017року.

Голова тендерного комітету ____________ Г.В. Білім

Секретар тендерного комітету ____________ Н.В. Тарасенко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України 15.09.2014 № 1106

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 1від 01.03.2016 року

1. Замовник:
1.1. Найменування: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Радомишльського району Житомирської області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 22208600
1.3. Місцезнаходження: вул. Шкільна, буд.9, смт. Городок, Радомишльський район, Житомирська область, 12265
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Білім Галина Володимирівна, директор Городоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів, вул. Шкільна, буд. 9, смт. Городок, Радомишльський район, Житомирська область, 12265, тел./факс: 041-32-4-20-62,
e-mail: gorodok-school@mail.ru
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування: код за ДК 016:2010-35.30.1 пара та гаряча вода, (послуги з постачання теплової енергії); код за ДК 021:2015 09323000-9 (централізоване опалення).
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 419,55 Гкал.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів вул. Шкільна, 9, смт. Городок Радомишльського району Житомирської області, 12265
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2016 року.
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі:
3.1. Адреса веб-сайта на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: gorodok-school.edukit.zt.ua
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.02.2016 року, ВДЗ № 31(16.02.2016), № 043219
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.02.2016 року, ВДЗ № 31(16.02.2016), № 043219/1
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 19.02.2016 року, ВДЗ № 34(19.02.2016), № 047654
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 01.03.2016 року, ВДЗ № 41(01.03.2016), № 059151
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі:10.02.2016 р.
5. Інформація щодо проведення переговорів(дата,час,місце): 11.02.2016 року,10.00 год., Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області, актова зала, вул. Шкільна, 9
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість): 411951,00 грн. з ПДВ (цифрами)
Чотириста одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 00 коп. з ПДВ (словами)
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 24964524
7.3.Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Поштова, 23, смт. Городок, Радомишльського району Житомирської області, 12265, тел./факс (04132)-4-23-47
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 25 лютого 2016 року, 411951,00 грн. з ПДВ (Чотириста одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 00 коп. з ПДВ)
9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі -
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель": згідно п. 2 частини 3 ст.16 Закону України « Про здійснення державних закупівель» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх кваліфікаційним критеріям у разі централізованого постачання теплової енергії.
11. Інша інформація: підставою застосування переговорної процедури закупівлі є відсутність інших виробників та постачальників теплової енергії у смт. Городок, відповідно п/п.2 пункту 2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
12. Склад комітету конкурсних торгів:
Голова комітету з конкурсних торгів:
директор школи Білім Галина Володимирівна
Заступник голови комітету з конкурсних торгів:
завгосп школи Багінська Галина Леонідівна
Члени комітету з конкурсних торгів:
бібліотекар Сташенко Тетяна Володимирівна
секретар школи Чертушкіна Жанна Володимирівна
Секретар комітету з конкурсних торгів:
бухгалтер школи Тарасенко Наталія Володимирівна
Голова комітету з конкурсних торгів Г.В.Білім
М.П.

Заголовок
16044WX236802 №31(16.02.2016)16.02.2016 043219

Інформація
про застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник:
1.1. Найменування: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 22208600
1.3. Місцезнаходження: вул.Шкільна, 9, смт.Городок, Радомишльський р-н, Житомирська обл., 12265
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35414001245303
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електрона адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові: Білім Галина Володимирівна
Посада: Директор школи
Телефон: (04132) 4-20-62(04132) 4-20-62
Тел./факс: (04132) 4-20-62(04132) 4-20-62
Е-mail: gorodok-school@mail.ru
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 411951 (чотириста одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна) грн.
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: gorodok-school.edukit.zt.ua
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 35.30.1 (09323000-9) - пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (Централізоване опалення) - 419,55 Гкал.
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 419,55 Гкал.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського р-ну Житомирської обл., вул.Шкільна, 9, смт.Городок, Радомишльський р-н, Житомирська обл., 12265
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2016 року
5. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження та контактні телефони учасника(учасників), з яким (якими) проведено переговори.
Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району, місцезнаходження: вул.Поштова, 23, смт.Городок, Радомишльського району Житомирської області, 12265, тел.: (04132) 4-23-47(04132) 4-23-47 (04132) 4-23-47.
6. Інформація про ціну пропозиції: 411951 грн.
7. Умова застосування переговорної процедури: Переговорна процедура закупівлі застосовується відповідно до пп.2 п.2 статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
8. Додаткова інформація: кваліфікаційні критерії - відповідно до ст.16 Закону
9. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Директор школи Білім Галина Володимирівна _________________________(підпис, М. П.)

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України15.09.2014 № 1106

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2016 рік
Городоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Радомишльського району Житомирської області
ЄДРПОУ 22208600

(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі Код КЕКВ (для бюджетних коштів) Очікувана вартість предмета закупівлі Процедура закупівлі Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі Примітки
1 2 3 4 5 6
Код за ДК 016:2010-35.30.1 пара та гаряча вода; (послуги з постачання теплової енергії); код за ДК 021:2015 09323000-9 (централізоване опалення) 2271 411951,00грн. ( Чотириста одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн.00 коп.) з ПДВ Переговорна процедура закупівлі лютий Головний розпорядник -Відділ освіти Радомишльської РДА

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 09.02.2016 року №2
Голова комітету з конкурсних торгів ___________ Білім Г.В.

(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.

Секретар комітету з конкурсних торгів ___________ Тарасенко Н.В.

(підпис) (ініціали та прізвище)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України15.09.2014 № 1106

ІНФОРМАЦІЯ
про застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник .
1.1. Найменування: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 22208600
1.3. Місцезнаходження: вул. Шкільна ,9, смт. Городок Радомишльського району Житомирської області , 12265
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35414001245303
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв`язок з учасниками (прізвище, ім’я ,по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
Прізвище, ім’я, по батькові: Білім Галина Володимирівна
Посада: директор школи
Адреса: вул. Шкільна ,9, смт. Городок Радомишльського району Житомирської області, 12265 тел. (факс): (04132) 4-20-62
Електронна адреса: gorodok-school@mail.ru
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 505500,00 (п’ятсот п’ять тисяч п’ятсот грн.00 коп.) з ПДВ
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформації про закупівлю : gorodok-school.edukit.zt.ua
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води. Код за ДК 016:2010-35.30.1 (послуги з постачання теплової енергії)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи послуг: 514,82 Гкал.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг : Городоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів , вул. Шкільна ,9, смт. Городок Радомишльського району Житомирської області , 12265
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з датипідписання договору до 31 грудня 2015 року
5. Найменування/прізвище, ім’я ,по батькові, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району 12265, Житомирська область, Радомишльський район, вул. Поштова, 23, тел./факс (04132) 4-23-47
6.Інформація про ціну пропозиції: 505500,00 грн. (П’ятсот п’ять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ
7. Умови застосування переговорної процедури. Переговорна процедура закупівлі застосовується відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а саме: відсутність конкуренції (у т.ч. із технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
8. Додаткова інформаціяКваліфікаційні критерії відповідно статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”
Голова комітету з конкурсних торгів

Директор школи Г.В.Білім

Тарасенко Н.В.– секретар комітету з конкурсних торгів наказ № 4-АГ від 30.01.2015 р. тел.: (067) 1145660(067) 1145660
12.02.2015 р.




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України 15.09.2014 № 1106

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2015 рік
Городоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Радомишльського району Житомирської області
ЄДРПОУ 22208600

(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Код за ДК 016:2010

35.30.1

(послуги з постачання теплової енергії)

2271

505500,00грн.

(П’ятсот п’ять тисяч п’ятсот грн.00 коп.), в тому числі ПДВ 84250,00грн.

(вісімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят грн.00коп.)

Переговорна

лютий 2015року

Відділ освіти Радомишльської

РДА

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 09.02.2015 року № 2

Голова комітету з конкурсних торгів ___________ Білім Г.В.

(підпис) (ініціали та прізвище)

М.П.

Секретар комітету з конкурсних торгів ___________ Тарасенко Н.В.

(підпис) (ініціали та прізвище)

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України 26.07.2010 N 922
(у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 N 428)

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2014 рік

Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області код за ЄДРПОУ 22208600

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

Послуги з постачання теплової енергії: пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води код за ДКПП 016-2010

35.30.1

2271

місцевий бюджет

421225,00грн.

(Чотириста двадцять одна тисяча двісті двадцять п’ять грн.00 коп.), у тому числі 70204,17грн.

(сімдесят тисяч двісті чотири грн.17коп) ПДВ

закупівля в одного учасника

cічень- лютий 2014року

бухгалтерія школи

закупівля проводиться на очікувану вартість на 2014 рік

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 08.02.2014 року протокол № 2

Голова комітету з конкурсних торгів

Білім Г.В.
(прізвище, ініціали)

(підпис) М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

Тарасенко Н.В.

(прізвище, ініціали)

_______________
(підпис)

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економікиУкраїни26.07.2010 N 92
у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 N 428)


ЗВІТ
про результати проведення
процедури закупівлі в одного учасника№1від13.03.2014 року

1. Замовник:

1.1. Найменування: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Радомишльського району Житомирської області

1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 22208600

1.3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Радомишльський район, смт. Городок, вул. Шкільна, буд.9, 12265

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Білім Галина Володимирівна, директор Городоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів, 12265, Житомирська область, Радомишльський район, смт. Городок, вул. Шкільна, буд. 9, тел.041-32-42062041-32-42062, e-mail: gorodok-school@mail.ru

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): відділ освіти Радомишльської районної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 02143152

2.Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: код 35.30.1 – пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (послуги з постачання теплової енергії).

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 429 Гкал.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району, Житомирської області, вул. Шкільна, 9.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01 січня по 31 грудня 2014 року.

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності):

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 24.02.2014 року, № 056538(ТРП) у ВДЗ № 16(862)

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:24.02.2014 року, № 056538/1(ТРП) у ВДЗ № 16(862)

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 27.02.2014 року, № 068606(ТРП) у ВДЗ № 17(863)

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 13.03.2014 року № 080842 (ТРП)

у ВДЗ № 21(867).

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі:03.02.2014 р.

6.Інформація щодо проведення переговорів(дата,час,місце):12.02.2014року,10.00 год., Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області, вул. Шкільна, 9, актова зала.

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ): 421225,00 грн.з ПДВ;

чотириста двадцять одна тисяча двісті двадцять п’ять грн. 00 коп. з ПДВ .

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району.

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 24964524

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 12265, Житомирська область, Радомишльський район, смт. Городок, вул.Поштова, 23 тел./факс (04132)-4-23-47

9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:

07 березня 2014 року, 421225,00 грн. з ПДВ (чотириста двадцять одна тисяча двісті двадцять п’ять грн. 00 коп. з ПДВ)

10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце). -

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель": згідно п. 2 частини 3 ст.16 Закону України « Про здійснення державних закупівель» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх кваліфікаційним критеріям у разі закупівлі постачання теплової енергії.

13. Інша інформація: підставою застосування процедури закупівлі в одного учасника є відсутність інших виробників та постачальників теплової енергії у смт. Городок, відповідно п.2 частини 2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи, послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником (виконавцем) за відсутності при цьому альтернативи.

14. Склад комітету конкурсних торгів:

Голова комітету з конкурсних торгів:

директор школи Білім Галина Володимирівна

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

завгосп школи Багінська Галина Леонідівна

Члени комітету з конкурсних торгів:

бібліотекар Сташенко Тетяна Володимирівна

заступник директора з НВР Ігольнікова Тетяна Іванівна

Секретар комітету з конкурсних торгів:

бухгалтер школи Тарасенко Наталія Володимирівна

Голова комітету з конкурсних торгів Г.В.Білім

М.П.

Кiлькiсть переглядiв: 1058

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.