Навчання дітей з особливими потребами
Закони України:
- "Про загальну середню освіту"
- Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інвалідів»(№4213-VI від 22.12.2011)
- Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання»(№ 1324 – VІІ від 5 червня 2014 року)
Укази Президента України:
- Указ Президента України №926/2010 від 30 вересня 2010р. «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні»
- Указ Президента України № 588/2011 від 19 травня 2011р. «Про заходи щодо розв'язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями»
Акти Кабінету Міністрів України:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»(Із змінами, внесеними згідно з постановою КМ № 780 від 27.08.2010)
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з корекційно-розвитковою роботою
- Постанова КМ України від 20 липня 1996 р. N 767" Про реалізацію Конвенції ООН про права дитини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, Національної програми "Діти України" та підготовку щорічної державної доповіді про становище дітей в Україні "
- Постанова КМ України від 15 серпня 2011 р. N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах "
- Постанова КМ України від 5 липня 2004 р. N 848 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку "
Накази Міністерства:
- Наказ МОН від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"
- Наказ Міністерства освіти і науки України № 912 від 01.10.2010 «Концепція розвитку інклюзивної освіти»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 № 80 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)», (із змінами 02.09.2016)
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.04.2014 № 504 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку», із змінами, внесениминаказом МОН України від 11.06.2014 № 701
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.04.2015 № 416 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778»
- Наказ МОН України від 14.06.2013 № 768 «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»
- Наказ МОН України від 09.12.2010 р. № 1224"Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"
Листи Міністерства:
- Лист МОН України від 09.06.2016 №1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-456 від 18.06.2012 «Про запровадження навчальної дисципліни «Основи інклюзивної освіти»
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-384 від 18.05.2012 «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»
- Лист МОН України від 05.06.2015 №1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»
- від 13.08.2014 № 1/9-413"Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку"
- від 26.07.2012 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»
- від 25.09.2012 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
- від 28.09.2013 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»
- від 02.01.2013 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
- від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»
Коментарi