Основні завдання роботи методичних об`єднань на 2016 – 2017 навчальний рік

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.
2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності. Удосконалювати систему методичної роботи на основі аналітично-прогностичної роботи, впроваджувати інтерактивні методики .
4. Розвиток креативності, творчого мислення учнів у процесі навчання та виховання.
5. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
6. Розвиток інтересу учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
7. Стимулювання створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.
8. Продовження роботи по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
9. Орієнтування на допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.
11. Детальний аналіз результатів участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2013 року. Посилення роботи по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.
12. Активізація процесу переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів.
13. Продовження самоосвіти педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, передового педагогічного досвіду, науково - практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.
14. Посилення роботи вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти.
15. Вивчення рівня готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
16.Забезпечення систематичного моніторингу стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій кожним педагогічним працівником.

Положення про МО вчителів

Форми роботи методичних об`єднань

Обов`язки керівників методичних об`єднань

ПЛАНИ РОБОТИ:

ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

ШМО вчителів природничого циклу

ШМО вчителів початкових класів

ШМО класних керівників

Кiлькiсть переглядiв: 598

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.