Я – Северенчук Юлія Олексіїївна - практичний психолог Городоцького Ліцею. Пропоную вашій увазі інформаційну сторінку.
Графік роботи
Дні тижня | Інтервал робочого часу | Практична робота, навчальна діяльність |
Понеділок | 9.00-13.00 | 1. Консультування учнів. 2. Корекційно-розвивальна робота (діагностична) робота з учнями. 3. Корекційне заняття: Рихальська С. 4. Корекційне заняття: Лазаренко Ю. |
Вівторок | 9.00-13.00 | 1. Консультування учнів. 2. Корекційно-розвивальна робота (діагностична) робота з учнями. 3. Корекційне заняття: Лазаренко Ю. |
Середа | 9.00-13.00 | 4. Консультування учнів. 5. Корекційно-розвивальна робота (діагностична) робота з учнями. 6. Корекційне заняття: Рихальська С. 7. Корекційне заняття: Лазаренко Ю. |
Четверг | 9.00-13.00 | 1. Консультування учнів. 2. Корекційно-розвивальна робота (діагностична) робота з учнями. 3. Самоосвіта |
П’ятниця | 9.00-13.00 | 1. Консультування учнів. 2. Корекційно-розвивальна робота (діагностична) робота з учнями. 3. Самоосвіта |
Нормативно-правова база шкільного психолога
· - Наказ МОНУ від 02.10.2018 № 1047 Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами
· -Наказ МОНУ від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психологічно-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
· -Наказ МОНУ від 31.05.2018 № 555 Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторськиї програм практичних психологів і соціальних педагогів "Нові технології у новій школі"
· -Наказ МОНУ від 22.05.2018 № 1/9-509 Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти
· -Наказ МОНУ від 08.08.2017 № 1127 Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року
Поради психолога УЧНЯМ під час дистанційного навчання.
Як зосередитися на головному?
Навчання вдома або дистанційно з будь-якого іншого місця може бути дуже ефективним, головне – самоорганізація. Прості поради допоможуть впоратися з великим обсягом роботи і навіть навчитися отримувати задоволення від занять.
1. Перед початком заняття захистіться від усього, що вас відволікатиме.Передусім – мобільний телефон, навіть якщо він на вібродзвінку, навіть якщо ви плануєте тільки відповідати на СМС. Телефон треба прибрати чимдалі й діставати тільки під час перерв, про які пізніше. Також слід створити навколо себе зону тиші й спокою. Будь-яка незапланована перерва на спілкування зіб’є вас з думки й порушить той порядок запам’ятовування, який ви так довго вибудовували.
2. Фізіологічні потреби теж не мають відволікати.Під час заняття вам, звичайно, захочеться пити – адже інтенсивна розумова діяльність викликає спрагу. Заздалегідь потурбуйтеся про запас свого улюбленого напою або ще краще – води. Уникайте енергетичних напоїв, якщо ваша мета – саме заняття. Перекус теж має бути приготований заздалегідь: проста і поживна їжа, наприклад, фрукти чи овочі. Уникайте їсти тільки солодке, залиште шоколадному батончику роль десерту – тоді й настрій підвищиться, і з травленням все буде гаразд. Зручний одяг, що не стримує рухів, комфортна температура в кімнаті – усе це теж дуже важливо.
3. Оберіть відповідний час. Кожен знає, сова він чи жайворонок, тож для дистанційного навчання онлайн можна самому вибрати оптимальну годину для заняття: або рано-вранці, або пізно ввечері. Краще сконцентруватися й ефективно позайматися годину, ніж кілька годин боротися з утомою і вдавати активну діяльність.
4. Під час занять, якщо вони тривають понад годину, робіть заплановані перерви: після кожних 45 хвилин перемикайтеся на щось інше. Краще за все походити, порухатися, можна зарядитися позитивними емоціями від спілкування з друзями (ось тут і виручить телефон), подивитися коротке відео, перекусити. Довше, ніж на 20 хвилин, відволікатися не варто – адже так можна і забути про головну мету.
5. До речі, про мету. Дайте відповідь собі на ті запитання, які вас турбують і відволікають від занять. Ось вони, стукаються у ваш мозок: “Як я складу іспит? Подзвонить чи не подзвонить? Вступлю чи не вступлю? Яка в мене буде професія? Скільки я зможу заробляти? Як стати краще за всіх?».На ці запитання необхідно відповісти, інакше мозок буде весь час до них повертатися. Можете навіть виписати їх на папір або обмежитися усними відповідями, головне – щоб вони були логічними, а не емоційними. Наприклад:
«Як я складу іспит?» – «Якщо вивчу ось цей матеріал і ось той, то здам добре, все від залежить від мене».
«Подзвонить чи не подзвонить?» – «Поки що займатимуся й відключу телефон, а потім подивлюся на дзвінки й дізнаюся точно. В усякому разі невдахи нікому не цікаві, тобто іспит – передусім».
6. Позбавтеся будь-якого внутрішнього негативу, пов’язаного з навчанням. Відстежте свої думки з цього приводу. Наприклад, «Я ненавиджу математику» варто замінити на «Я розумію, що математику треба здати, і я з цим впораюся». Замість «Це надто складно для мене» варто казати «Так, це складно, але я молодець і я впораюся». Улюблене пояснення «Я не можу займатися, тому що…» – далі йде виправдання: гамірно, загубилася улюблена ручка, немає підручників, закінчилася кава. Замість цього варто говорити собі й іншим: «Так, я хотів би, щоб у мене були інші умови для занять, але поки це не так, я займатимуся в будь-якій ситуації».
7. Буває, що усі умови дотримані, уся родина ходить навшпиньки, найкращіонлайн-курсиготові допомогти в підготовці до іспиту, улюблена ручка на столі, зошити і книжки розкладені навкруги. А ось посидючості бракує. Хочеться бігати й стрибати, але час іде, іспит усе ближче. Що ж робити? По-перше, усвідомити, що ви належите до кінестетичного типуі потреба в русі – така ж важлива для вас, як їжа і сон, тільки треба правильно використати її в навчанні. Спробуйте такі прийоми:
– Коли читаєте матеріал – підкреслюйте, конспектуйте, робіть таблиці. Поєднання руху з розумовою діяльністю допоможе запам’ятати матеріал, краще його систематизувати.
ПОРАДИ БАТЬКАМ,ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ 6-11 РОКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
1.Запевніть дитину, що вона в безпеці.
2.Робіть усе в звичному режимі, якщо це можливо.
3.Обмежте доступ до телевізора, газет і радіо (щоб дитина менше чула різної інформації).
4.Приділяйте час на розмови з дитиною.
5.Відповідайте на запитання коротко, але чесно.
6.Хай діти будуть чимось зайняті.
7.Заохочуйте дітей допомагати.
8.Знайдіть надію, наводячи конкретні приклади.
ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ 12-17 РОКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
ПОРАДИ БАТЬКАМ,ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ 6-11 РОКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
1.Запевніть дитину, що вона в безпеці.
2.Робіть усе в звичному режимі, якщо це можливо.
3.Обмежте доступ до телевізора, газет і радіо (щоб дитина менше чула різної інформації).
4.Приділяйте час на розмови з дитиною.
5.Відповідайте на запитання коротко, але чесно.
6.Хай діти будуть чимось зайняті.
7.Заохочуйте дітей допомагати.
8.Знайдіть надію, наводячи конкретні приклади.
1.Зробіть так, щоб ваш підліток знову відчув себе в безпеці.
2.Допоможіть підлітку відчути себе корисним.
3.Відкрийте двері для обговорення (на будь-які теми).
4.Заохочуйте до спілкування з групами однолітків, іншими дорослими (родичами, вчителями).
5.Обмежте доступ до телевізора, газет і радіо (щоб дитина менше чула різної інформації).
6.Допоможіть вдатися до корисних та потрібних дій.
Коментарi