План заходів
щодо профілактики булінгу в Городоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів
2019-2020 н. р.

№ п/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний
Діагностичний етап
1 Поповнення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень Психолог школи Ісіченко Ю.В.
2 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. Усі категорії учасників освітнього процесу Протягом року Класні керівники, психолог школи Ісіченко Ю.В.
Інформаційно-профілактичні заходи
1 Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах Батьки Директор школи Білім Г. В.
2 Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » Класні керівники Березень Заступник директора з ВР Гульчук Г.С.
3 Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» Педагогіч- ний колектив жовтень Психолог школи Ісіченко Ю.В.
4 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1 – 11 листопад Психолог школи Ісіченко Ю.В.
5 Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Листопад, квітень Директор школи Білім Г. В.
6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогіч-ний колектив Березень Заступник директора з ВР Гульчук Г.С.
7 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню Педагогіч-ний колектив ;jжовтень-травень Заступник директора з ВР Гульчук Г.С.
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 1-11 Протягом року Класні керівники
2 Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 5 – 11 Протягом року Класні керівники
3 Засідання дискусійного клубу старшокласників на тему «Створення в школі атмосфери довіри нам під силу.» 9-11 квітень Заступник директора з ВР Гульчук Г.С.
4 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів 1-11 Протягом року Класоводи, учителі літератури
5 Проведення профілактичних заходів «Стоп - булінг» 1-11 Протягом року Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи
6 Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» 1-11 13-17 квітня Класні керівники, учителі-предметники
7 Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг» 5-8 Березень-квітень Психолог школи Ісіченко Ю.В.
Психологічний супровід
1 Діагностика та моніторинг психологічного клімату класу 1-11 Протягом року Психолог школи Ісіченко Ю.В.
2 Спостереження під час навчального процессу і в позаурочний час 1-11 Протягом року Психолог школи Ісіченко Ю.В., класні керівники
3 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Протягом року Психолог школи Ісіченко Ю.В.
4 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Протягом року Психолог школи Ісіченко Ю.В.
Робота з батьками
1 Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 1-11 Грудень - квітень Класні керівники та класоводи
2 Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 1-11 Протягом року Психолог школи Ісіченко Ю.В.
3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» За запитом Квітень Психолог школи Ісіченко Ю.В.
4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки Протягом року Заступник директора з ВР Гульчук Г.С.
Кiлькiсть переглядiв: 107

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.