ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор школи Г.В. Білім
01.09.2013
Комплексний план заходів співпраці педагогів, батьків, учнів
№ | Зміст роботи | Відповідальні | Термін виконання |
І. Організаційні заходи | |||
1 | Затвердити план роботи батьківського комітету школи на 2013 – 2014 н. р. | Директор, голова БК | До 30 серпня |
2 | Організувати засідання батьківських комітетів класів і батьківського комітету школи, розподілити обов'язки між членами комітетів | Адміністрація школи, голова БК | До 11 вересня |
3 | Розробити заходи для виконання тристоронньої угоди між батьківським комітетом, адміністрацією школи та радою учнівського самоврядування про співпрацю на 2013 – 2014 н.р. і сприяти її виконанню | Директор, голова БК | До 11 вересня |
4 | Провести загальношкільні батьківські збори: І семестр: • «Виховання без крайнощів»; • «Я і моя дитина. Пошуки взаєморозуміння» | Директор, заступник директора з ВР, голова БК | Грудень |
ІІ семестр: • «Формування в дітей відповідальності»; • «Як знайти шлях до безконфліктної дисципліни» | Директор, психолог, голова БК | Квітень | |
Провести класні батьківські збори: 5-й клас: • «Режим дня дитини — необхідна і важлива умова виховання»; • «Про покарання і заохочення дітей»; • «Що і як читати дітям»; • «Як допомогти дітям добре вчитися» | Класний керівник, голова БК, психолог | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
6-й клас: • «Вплив сім'ї на формування особистості дитини»; • «Ключі від здоров'я»; • «Роль родини в організації дозвілля дітей»; • «Виховання морально-етичних норм у дітей» | Класний керівник, голова БК | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
7-й клас: • «Запобігання конфліктам удома і серед однолітків»; • «Чи все ми знаємо про своїх дітей»; • «Статево-вікові та індивідуальні особливості розвитку семикласників, їх урахування у вихованні»; • «Я маю можливість для творчості»; • Розвиток пізнавальних здібностей підлітків» | Класний керівник, голова БК | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
8-й клас: • «Моя дитина неповторна, але ж як із цим упоратися?»; • «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату родини на формування особистості дитини»; • «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Шкідливість алкоголю й куріння для молодого організму»; • «Толерантна людина. Яка вона?» | Класний керівник, голова БК | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
9-й клас: • «Формування правової поведінки підлітків»; • «Правильний вибір професії та її значення для держави і особистості»; • «Підтримка обдарованої дитини»; • «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Шкідливість алкоголю й куріння для молодого організму» | Класний керівник, голова БК, психолог | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
10-й клас: • «Сексуальна поведінка підлітків: трагедії соціалізації»; • «Спільна діяльність навчального закладу й родини щодо формування в дитини потреб у самоосвіті, інтелектуальному саморозвитку, духовному й фізичному самовдосконаленні»; • «Сучасні діти: які вони?»; • «Вплив сім'ї на формування особистості дитини» | Класний керівник, голова БК | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
11-й клас: • «Правильний вибір професії та її значення для держави й особистості»; • «Зміст шкільної освіти та її пріоритетні напрями на сучасному етапі»; • «Що означає бути патріотом?»; • «Попередження страху в учнів перед ДПА» | Класний керівник, голова БК, психолог | Вересень, грудень, лютий, квітень | |
ІІ. Заходи виконання всеобучу | |||
1 | Контролювати забезпечення учнів підручниками, наочними посібниками, довідковою літературою | БК класів | Постійно |
2 | Сприяти організації виконання Указу Президента України «Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти» від 12.06.96 № 417 | БК класів | Постійно |
3 | Контролювати організацію гарячого харчування учнів | БК класів | 2 рази на місяць |
4 | Проводити засідання ради школи за участю батьківського комітету з питань забезпечення якісного навчання, виховання учнів згідно із Законом України «Про загальну середню освіту» | Голова ради школи | Щомісяця |
5 | Ознайомити батьківський колектив із нормативними документами й визначити завдання щодо виконання Концепції Державної програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності | Рада з профілактики правопорушень, ЗДВР | постійно |
6 | Заслуховувати на засіданнях батьківського комітету питання навчальних досягнень і поведінки учнів, що знаходяться на внутрішньошкільному обліку | БК, шкільна республіка «Лідер» | |
7 | Забезпечити участь школярів у конкурсах «Кращий учень року» та «Кращий клас року», організувати підбиття підсумків, провести нагородження переможців. Удосконалити систему морального заохочення батьків за виховання дітей і надання допомоги в зміцненні матеріальної бази школи | БК класів, ЗДВР | 1 раз на місяць |
8 | Забезпечити проведення педагогічного консультування учнів і батьків | За потребою | Постійно |
9 | Організувати роботу батьківської служби «Підтримка обдарованої дитини» | Голови БК класів, класні керівники | Постійно |
10 | Проводити батьківські читання, регулярно ознайомлювати батьків із новими надходженнями до бібліотеки | Класні керівники, наукові керівники | Щомісяця |
11 | Залучати батьків до організації позакласної та спортивно-оздоровчої роботи й керівництва гуртками | БК класів | Постійно |
12 | Сприяти розвитку туристично-краєзнавчої роботи, надавати допомогу в організації екскурсій, подорожей і туристичних зльотів | ЗДВР, БК школи | Постійно |
13 | Організувати й провести загальношкільні свята: • «Перший дзвоник»»; • «Учителю, тобі уклін низький!»; • «Новорічне свято»; • «Свято закоханих»; • «Чарівна весняночка»; • «Нумо, хлопці!»; • декаду «Салют, Перемого!»; • Свято останнього дзвоника «Дзвони нам, дзвонику, востаннє на дорогу»; • випускний вечір «На крилах прощального вальсу»; • інтелектуальні ігри з основ наук | ЗДВР, БК | Протягом року |
14 | Організувати виставки: - «Творчі роботи учнів»; - «Космос очима дітей»; - «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»; - «Чорнобиль не має минулого часу»; - «Великдень прийшов» | ЗДВР, класні керівники, Міністерства | Протягом року |
15 | Залучити психологічну службу школи до вирішення проблем сімейного виховання й надання кваліфікованої допомоги батькам і учням | Психолог | Протягом року |
16 | Провести психолого-педагогічні консиліуми: 5-й клас: «Психологічна адаптація учнів 5-го класу до нових умов навчання й виховання» | Класний керівник 5-го класу, психолог | Жовтень |
6-й клас : «Підлітковий вік: проблеми і шляхи їх подолання» | Класний керівник 6-го класу, психолог | Січень | |
8-й клас: «Проблеми важковиховуваності. Основні принципи й прийоми роботи з акцентованими підлітками» | Класний керівник 8-го класу, психолог | Березень | |
9, 11-ті класи: «Допомога старшокласникам у подоланні психолого-педагогічних труднощів, які виникають при підготовці до ЗНО та ДПА» | Класні керівники 9 11 класів, психолог | Квітень | |
ІІІ. Педагогічний всеобуч батьків | |||
1 | Продовжити роботу лекторію для батьків дітей із неповних родин «Покладаюся на тебе» | ЗДВР, класні керівники | До 12 вересня |
2 | Розробити й упровадити цикл лекцій із морально-правової тематики | ЗДВР, класні керівники | |
3 | Провести засідання за круглим столом, читання лекцій співробітниками міліції й правоохоронних органів: • «Громадянська зрілість»; • «Кримінальна ситуація в місті»; • «Кодекс України про сім'ю»; • «Основні права й свободи громадян України»; • «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» | ЗДВР, класні керівники | Жовтень, листопад, грудень, березень, травень |
4 | Продовжити роботу клубу-лекторію для матерів дівчат 8—11-х класів, провести бесіди: • «Поговори зі мною, мамо»; • «Твоє здоров'я — у твоїх руках»; • «Моральний ідеал»; • «Наслідки абортів» | Медичні працівники, психолог | Жовтень, грудень, лютий, квітень |
5 | Провести тиждень профілактики наркоманії, токсикоманії, боротьби з розповсюдженням токсичних речовин | Медичні працівники, психолог | квітень |
6 | Провести День відкритих дверей: • відвідування уроків, виховних годин; • індивідуальні співбесіди з учителями-предметниками, кураторами класів; • консультації психологічної служби | Психолог, класні керівники | Згідно з планом |
7 | Проводити групові консультації й тренінги за результатами анкетування, тестування | Психолог, класні керівники | Постійно |
8 | Надавати індивідуальні рекомендації з питань виховання дітей у колективі ,й сім'ї | Психолог, класні керівники | |
IV. Організація суспільно-корисної праці | |||
1 | Надати допомогу в благоустрої території школи, спортивного майданчика, надвірних будівель | Голова БК школи | Протягом року |
2 | Сприяти реалізації проекту «Зелена школа» | Голова БК школи | Протягом року |
3 | Сприяти випуску щомісячної шкільної газети «Інформаційний вісник» | Міністерство інформації | Протягом року |
4 | Організувати залучення батьківської громадськості до проведення органами учнівського самоврядування акції «Милосердя» | Голови БК класів | Квітень |
5 | Забезпечити активну участь батьків у проведенні екологічних акцій | Голови БК класів | Протягом року |
V. Фінансово-господарська діяльність | |||
1 | Виділяти цільові кошти для забезпечення відповідних санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного процесу в школі | БК школи | Постійно |
2 | Сприяти роботі благодійного фонду з метою створення комфортних умов для навчання й виховання учнів | Голова БК школи | Постійно |
3 | Виділяти цільові кошти для поточного ремонту школи | БК школи | Постійно |
4 | Зміцнювати матеріально-технічну базу школи | БК школи | Постійно |
5 | Сприяти впровадженню новітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес: • удосконалювати науково-методичне обладнання кабінетів; • придбати наочні посібники й приладдя для навчальних кабінетів; | БК школи | Протягом року |
План роботи центру педагогічної освіти на допомогу батькам
Теми занять | Термін виконання |
5—8-мі класи | |
Подолання труднощів у навчанні в 5-му класі | Вересень |
Роль родини в розвитку працездатності учнів | Листопад |
Культурні цінності родини й дитини | Січень |
Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка | Березень |
9—11-ті класи | |
Негативні звички: статистика, шляхи подолання. Попередження правопорушень | Жовтень |
Допомога родині у профорієнтації дітей. Що треба родині для правильного вибору професії | Грудень |
Відповідальність, самооцінка й самоконтроль. Як їх розвинути підлітку? | Лютий |
Модель випускника школи | Квітень |
Коментарi