Повернутися до звичайного режиму

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ

У школі, розрахованій на 540 місць, станом на 01.09.2017року навчається 286 учнів, працює 24 педагогічних працівники та 18 осіб обслуговуючого персоналу.

Городоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області під такою назвою існує з 26 грудня 2012 року, коли на виконання Постанови Верховної Ради України від 05.07.2012 року №5173 -VІ "Про створення населеного пункту смт. Городок Радомишльського району Житомирської області" рішенням 13 сесії Радомишльської районної Ради було перейменовано Макарівську загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів № 3 Макарівського району Київської області в Городоцьку ЗОШ І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області. Побудована у 1966 році вона функціонувала як середня школа №177 з російською мовою навчання при військовій частині 31600 дванадцятого Головного управління Міністерства оборони СРСР. У зв`язку з переформуванням військової частини з 1993 по 2013 рік навчально-методичне забезпечення школи здійснював відділ освіти Макарівської районної державної адміністрації Київської області. Розміщена школа у військовому містечку.

Органи місцевого самоврядування створені лише у листопаді 2012 року.

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО ШКОЛИ:

навчаючи, памятай: здоров`я дитини сьогодні – успіх України завтра і в майбутньому.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

проектування і практичне забезпечення компетентнісно спрямованого інноваційного розвитку школи

СТРАТЕГІЧНА МЕТА:

реалізація головної педагогічної ідеї сучасної освіти «навчити вчитися впродовж усього життя», формування і розвиток фізично, психічно, духовно і соціально здорової особистості зі стійкими переконаннями здорового способу життя, підготовка її до суспільно значущого самоутвердження та самореалізації як громадянина України, громадянина єдиної Європи.

ЗАВДАННЯ ШКОЛИ:

ОСВІТНІ - забезпечення реалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;

МЕТОДИЧНО-КАДРОВІ - залучення педагогів до формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань, творчого пошуку, зорієнтованого на особистість учня;

УПРАВЛІНСЬКІ управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу;

ВИХОВНІвідмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності.

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:

- упровадження в навчальну практику інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки;

- удосконалення системи роботи школи щодо збереження і зміцнення здоров`я.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

- забезпечення режиму роботи школи повного робочого дня;

- задоволеність педагогів, учнів і батьків роботою школи;

- особистість з новою ментальністю, яка усвідомлює саму себе, свою роль у суспільстві, є високодуховною, адаптованою до життя і праці в ХХІ столітті, здатна до навчання впродовж усього життя, дбає про зміцнення свого здоров`я.

Для перегляду інформації про адміністративний склад, перейдіть до розділу сайту "Адміністрація".

Для перегляду інформації про вчителів, перейдіть до розділу сайту "Педагогічний колектив".

Кiлькiсть переглядiв: 313

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.